Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, December 16, 2012

映画を見ました「Miracle on 34th Street(34丁目の奇跡)」


今日のクリスマス映画はこちら。
なんてすばらしい映画だったの〜!!!!!!!
すっごくすっごくかわいい話でした。
見終わった後、しばらくこの世界から現実に戻って来れなかった。
すごい強烈に素敵で、鳥肌がたっちゃいました。
でもね、悲しい事に、きっと誰もがこんな気持ちになるとはかぎらない・・・
ピュアじゃないとね・・・(笑)
忘れられない映画でした。
私もサンタに会って、クリスマスに欲しい物をお願いしたいです (・∀・)

Today's christmas movie was this.
It was wonderful!!!!!!
It was really cute and sweet story... oh my god...
after I finished to watch it, I couldn't come back easily.
It was powerful... it gave me goose bumps...
I can't forget...
I would like to see my santa claus and tell him what I want on christmas too...

No comments:

Post a Comment