Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, April 8, 2013

映画を見ました「Wayne's World(ウェインズ・ワールド)」


彼の事はオースティンパワーズでしか知らなかったので、なんか普通の顔見るの違和感ありました(笑)
すっごい若いし!!!
誰かが、ロック音楽を好きな人はさらに楽しめる用な事を言っていましたが、私はあまり知らないのととても楽しめました!!
この2人がとっても好きでした(・∀・)

I knew him only by Austin Powers, so I felt a little strange to see his normal face. lol
also he was really young!!
someone said it is more fun if you know about rock music well.
i don't know so much but still i could enjoy it!
I liked them :)


No comments:

Post a Comment