Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, March 24, 2013

映画を見ました「Naisu no mori: The First Contact(ナイスの森)」


これはすっごい不思議だけど、おもしろい映画でした(・∀・)
つまんない部分もあるんだけど、ほとんどはすごくいいです。
特に私はモテない3兄弟が好きでした!
でも、どうやってmichanはこういう映画見つけるんでしょう?
とにかく、チェックしてみてね!

It's very strange but fun and interesting movie.
some part of it was a little boring but many parts were really cool.
I liked three brothers best!!
I wonder how michan find these movies... lol
anyway, check it out!!!


No comments:

Post a Comment