Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, June 11, 2012

映画を見ました「The Grey(THE GREY 凍える太陽)」8月日本公開予定


Today's movie.
It was good!
I was really scared of plane crash accident. It was so real.
people who survived were killed by wolves and so on one by one.
I don't talk about end of story for people haven't watched yet but I was blue after I finished to watch.
but it was a good movie!!

飛行機事故の辺は本当に本当みたいで怖かった!!
見終わったらちょっとブルーな映画だったけど、良い映画でした。


No comments:

Post a Comment