Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, June 16, 2012

映画を見ました「Knowing(ノウイング)」

It was a really interesting movie.
There is no escaping fate?
We have to accept our fate?
I didn't like end of this movie so much but it was really interesting and I liked it.

これはすごく興味深い映画でした。
運命には逆らえないのか?
エンディングがもうちょっと・・・と思いましたが、良い映画だった!!


No comments:

Post a Comment