Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, June 18, 2012

映画を見ました「Sunshine(サンシャイン 2057)」

Again we watched something really interesting movie.
It was so powerful, so I can't come back from that world.
oh, there was Hiroyuki Sanada! He was kakkoii!!

この映画はすごいパワフルでした。
世界観がすごすぎて映画の世界から帰って来れません。
そうそう、真田広之が出てました!!かっこよかった(・∀・)


No comments:

Post a Comment