Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, July 23, 2012

映画を見ました「Sex Drive(日本未公開)」


It was fun.
I can understand why it's never-before-seem movie in Japan. lol
and if it was in Japan, we need to hide or cut many part... lol
it was like "Harold & Kumar". They decided to go somewhere and many things happen.
I enjoyed it.
日本語タイトル検索したら、やっぱり日本未公開だった。
日本で公開するとしたらたくさんモザイクかけないといけなくなるしね(笑)
色々な事が起きておもしろかった。

No comments:

Post a Comment