Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, July 7, 2012

映画を見ました「Van Wilder(日本未公開かも)」

Again I was not sure if it will be fun or not before I watch it.
But Michan always know fun or cool movies!
I want to be like Van.
everyone likes him and he can be friend with anyone.
there were some really bad taste jokes... it was gross!!!!!!
ah, there was Kumar! he was speaking something powerful accent English.
what was that... Indian accent?

コメディを見ました。つまんなそうと思ったけど、結構良かったです。
michanは何の映画でも知ってるからね、つまんなそうと思っても信用して見ます(笑)

No comments:

Post a Comment