Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, July 22, 2012

映画を見ました「They Live(ゼイリブ)」


I liked this story very much because it's possible!!
sometimes someone is talking strange things like sick, and people say "sick" about them, but I always think "but what, if that person is right...".
while I was watching, I was thinking about that.
Fighting part was a little too long I felt but it was fun. lol
I wanted more happy end!!
変な事を言っている人の事を精神病だとか言ったりしますが、でもその人が言ってる事の方が正しかったらどうしよう?なんてよく思っています。
そんなことを考えながら見てました。
良い映画だった!

No comments:

Post a Comment