Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, November 26, 2013

映画を見ました「Amelie(アメリ)」


フランスに行く前に見るといいよってmichanにこの映画をすすめられました。
すっごいすっごい、かわいかった!!!
このアメリのカフェに、映画を見たたくさんの人が行くらしいです。
行きたくなる気持ち、わかります! でもね、このカフェ、サービス最悪らしいです(笑)
残念。

michan recommended me to watch this movie before i go France.
it was super cute!!!!!!
i heard many tourists go that amelie cafe.
i can understand that people want to go there.
but i also heard that cafe service is really bad...lol
sad!!

No comments:

Post a Comment