Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, November 5, 2013

映画を見ました「This is the end(日本未公開)」


いやいやいや、この俳優グループ大好きなんですよぉぉぉ!!
ほぼ全員出てたね。うん。
michanがたっくさん彼らの映画を見せてくれて、今もう皆大好き。
この映画ではみんな自分を演じてましたね。
面白かった! ストーリーはね、行き過ぎて面白かったです(・∀・)
まーでも、日本公開は無理だよね。
だって、たくさんカットしないといけなくなっちゃうから(笑)

I really like these actors!!!!
there were everyone in this movie... so much cool!!
because michan made me watch so many movies of them, i love them now.
i liked they were acting themselves.
about story, it went too far and that part was fun too! lol
I don't think it would come to japan...
because if it came to japan, many part would be cut... lol

No comments:

Post a Comment