Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, December 12, 2013

映画を見ました「Midnight in Paris(ミッドナイト・イン・パリ)」


フランスに行く前に見ておこう企画第2弾。
こちらの映画を見ました。
これはすっごいかわいい話でした♪
すっごい素敵で好きでした(・∀・)
michanにGilみたいに憧れのアーティストとかに会えるとしたら、誰に会いたい?って聞いてみたけど、すぐに答えられなかったね。
きっと会って見たい人がたくさんいるからだろうね。
色々な事に興味がある人って、素敵だと思う。
私は全くそういう感じじゃないんで・・・(´;ω;`)
あのつまんないフィアンセみたいな女にはなりたくないなー!!!

we watched this movie last .
I felt it was super kawaii story!!!!
I really liked it.
then i asked michan, if he can meet someone from the past like Gil, who do you want to see?
but michan didn't answer.
probably there are lots of people he wants to see, thats why.
i like people who are interested in many culture, art, many things.
because I'm not! sad!
I don't want to be like his boring fiancee... I didn't like her...

1 comment:

  1. Daijobu you are super not boring ! :)
    its you i want to meet in the past !

    ReplyDelete