Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, February 13, 2013

映画を見ました「セーラー服と機関銃」



昨日薬師丸ひろ子の映画を見てとってもよかったので、この有名な映画もきっと面白いと思って見ました。
でもね、でもね。。。まず展開がおそ過ぎ!!!!
女子高生がやくざのボスになるなんて、すごく素敵なシチュエーションなのに、がっかりしました。
それにね、あの有名なシーン。セーラー服で機関銃をうちまくるシーン。
あれ、やくざを打ちまくるのかと思ってたんだけど・・・
とにかくね、歌も好きだしシチュエーションも好きだっただけに、残念でした。
つまんなかった・・・

Yesterday we watched her movie, so I thought it will be cool this one too.
because I like this situation already...
but... it was too slow...
I'm a little disappointed.
and the famous scene, I thought she would kill many yakuza but...
I liked the situation and the song... so... sad!!
it was boring...

No comments:

Post a Comment