Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, February 14, 2013

映画を見ました「Critters(クリッター)」


これよかった!好き(・∀・)
クリッターたちはすごい意地悪な性格。。。でも面白い(笑)
初め、黒くてふわふわしてるから、真っ黒くろすけかと思ったよ。
「レッツ、ロール!!」なんて言って転がってたし(笑)
最後がとっても好きだったんだけど。。。ここに書けない!!!
だって、もちろんみんなこの映画見たいだろうからね(・∀・)!!

It was cool... I liked it!!!
Critters were nasty... but funny at same time. lol
at first, they were like Makkuro Kurosuke from My Neighbor Totoro...
because they were black and fluffy when they were rolling... lol
ah they said " let's roll !!" too. haha
I really liked what happend at the end!!!
I want to write about it but I should not... because, of course everyone want to watch!!!

No comments:

Post a Comment