Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, February 17, 2013

映画を見ました「幽霊屋敷の恐怖 血を吸う人形」


あの家族、超不幸でかわいそうに。。。でも秘密がいっぱい。
あの医者が言った事に、ちょっとびっくりしました。
中尾彬が出てましたね。
すっごい若かった!!!(あたりまえだけど(笑))
いい映画で、好きでした (*´∀`*)

it was sad what happend to the family.
but there were many secrets too.
I was a little surprised when the doctor said what he did!!
ah, there was Akira Nakao.
he was sugoi young!!!(it's of course but... lol)
I liked it!!

No comments:

Post a Comment