Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, February 21, 2013

映画を見ました「Final Destination 5(ファイナル・デスティネーション5)」

またまたこのシリーズを見ました。
今回はね、結構面白かった(・∀・)
でもでも、色々起きてほしくない事が起きました・・・
「ああ、ああなったらいやだなぁ」って思う事ばっかり起きた。
目を閉じてしまうシーンが沢山・・・
あ、ラストはとても良かったです!!!

We watched this series again.
This one was good!
but there were many things that I didn't want happened...
I was thinking "not that please" but each time it happened.
I had to close my eyes...
I liked that ending!!!

No comments:

Post a Comment