Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, February 3, 2013

映画を見ました「Disclosure(ディスクロージャー)」


いやいやいやぁ、パワハラがどんなに大変かよーくわかりますよ!!
今回は女性上司からのセクハラ。。。みんなに信じてもらうの大変だよね。
それに、奥さんが超キツかったでしょうね。
私が奥さんだったら、もちろん旦那様を信じますけどね(・∀・)

oh yes, I know very well that how much difficult that power harassment is.
this time, it was about sexual harassment from woman to man.
it's difficult to make people believe it.
ah it was difficult for his wife too!!!
but if I was her, of course I will believe my husband :)

No comments:

Post a Comment