Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, March 17, 2013

映画を見ました「Seven Psychopaths(セブン・サイコパス)」まだ日本未公開みたいです



いい映画でした!!!
マーティはサイコパスに興味があって、それについて映画を書いてるんだけど、実は自分の周りがみんなサイコパスなんだよね。
すごい面白かった!
みんな好きだったけど、特にビリーが最高でした(・∀・)
良かった!!!

I liked it!!!
It was cool that he was interested in psychopaths and he was writing about psychopaths.
but in fact people around you are psychopaths.
i liked all of them but I liked best was Billy!!
It was really cool!!


No comments:

Post a Comment