Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Friday, March 1, 2013

映画を見ました「Slither(スリザー)」


好きでしたが。。。きもいよっ!!!
何回も叫んでしまいました。。。特にあの女が破裂したところで。。。
自分の旦那があんなになったら悲しいですね。
それでも彼は奥さんを愛してるわけですが。。。

I liked it but it was really gross!!!!!!!
I screamed many times...
especially when the woman exploded...
it was sad if my husband became like that... he still loved her but...

No comments:

Post a Comment