Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, October 11, 2012

映画を見ました「Big(ビッグ)」


映画を見ました「Big(ビッグ)」
michanが映画化されてたなんて知らなかった!!!
見た目が大人で中身が12歳の男の子。
この映画を見ている間、まるでmichanを見ているようでした(笑)
あと、トム・ハンクスの顔好きじゃなかったんだけど、この映画の彼はすっごくかわいかったです(・∀・)
とってもいい映画でした。

Oh my god!!!
I didn't know there was movie about my michan!!!
he looks otona but inside is 12 years old.
it was really funny because I was feeling I'm watching michan. lol
ah, I didn't like Tom Hanks face but he was really cute in this movie.
anyway I really liked it!

おもちゃに囲まれているところも、michanみたい・・・(笑)


No comments:

Post a Comment