Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, October 31, 2012

映画を見ました「Safe(SAFE/セイフ)」


この中国人の女の子は、悪い奴らに利用されてかわいそうでした。
でも、そんな彼女のおかげでルークは復活できたね。
ほとんど死んでたからね・・・
やっぱりヒーロって、守る何かがあるとよりパワフルになるよね!!
よかったです。

Poor that Chinese girl was used by many bad people...
but because of her Luke could come back!!
he was dead almost...
if you have something to protect, you can be more powerful than only for yourself.
that's the hero I think!!
it was good.

No comments:

Post a Comment