Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, October 22, 2012

映画を見ました「First Blood(ランボー)」


前にも書いたことあるんですが、シルベスタ・スターローンの顔、好きじゃなかったんです。
でもやっぱりかっこ良く感じた!あと体がすばらしいね(・∀・)
この映画って、日本語では「ランボー」なんだけど、英語だとぜんぜん違うタイトルだったんですね。
一瞬見つけられなかった。
ランボーの人生は超大変。。。おまけにみんな彼にやさしくないのね (´;ω;`)
でも、さすがランボー!!!かっこ良かった!!すごかった♪

like I said before, I didn't like Sylvester Stallone's face...
but again I felt he is cool! and that body!! wow
I thought this movie name was "Rambo" but it was just his name, I didn't know.
it was difficult his life... and also people were not nice to him...
I felt really good about what he did to them!!! he did well!!
kakkoii!!

そりゃね、こんな風にもなりますよ!(笑)

No comments:

Post a Comment