Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Friday, October 19, 2012

映画を見ました「The Fly(ザ・フライ)」


これはね、キモくてキモくてキモくて、悲しい映画でした。
ずいぶん前にこの映画を志村けんとかがパロってましたが、こんなに悲しい映画だったんですね。
悲しい・・・でもぱっやりキモいよー!!!
いい映画でした。

It was gross and gross and gross and sad!!!
Long time ago, some comedians (like Ken Shimura) were doing comedy of this movie.
I didn't know it's this much sad story.
sad but yappari GROSS!!
It was good.

ここまではね、良かったんです。
ここまではね、キモくなかったんですよ。

No comments:

Post a Comment