Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, October 29, 2012

映画を見ました「Hancock(ハンコック)」


いい映画でした。私は好きでした!!
ハンコックはみんなから嫌われていてかわいそう。
でも、運命的な出会いがすべてを変えました!!!よかった!!!
ジェイソン・ベイトマンすごい好きだし(・∀・)
こつこつ彼の過去が明らかになってきて、すべてがわかったところで本当のヒーローになった感じがしました。
つらい過去がある他のヒーローたちみたいに。
よかったです。

It was cool and I liked it!!!
I was sad for Hancock. everyone hate him...
but he had a fateful encounter!!!
yokatta! and I like Jason Bateman! hehe
little by little we learned about his past and after we know everything, he became a real hero like other heroes who has hard past.
It was good!


やさしそうでさ、かっこいいですよね(・∀・)
主役はハンコックですがw


No comments:

Post a Comment