Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, October 21, 2012

映画を見ました「paranormal activity(パラノーマル・アクティビティ)」


そうね。。。私にはつまんなかったです。
日本では結構流行ってたから、怖いのかなぁと思ってたんだけど・・・
初めのあたりは怖くなりそうな予感もしたんだけど、どんどんつまんなくなっていった気がします。
ちょっとがっかりしました。
日本のホラー映画の方が、ぞくっとする怖さがありますよね。

well... I didn't like it so much.
first, it's not scary at all... and I hate camerawork like that.
at first of the movie, I felt it can be scary or creepy but, more and more became not scary...
I was disappointed.
I guess Japanese horror movies are more scary.

No comments:

Post a Comment