Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, October 23, 2012

映画を見ました「The Running Man(バトルランナー)」


こんな番組本当にあったら怖い!!! (((; ゚ー゚)))
映画の中で、テレビは人をコントロールしていました。
見せたい物を見せ、見せたくない物は変え。
でも、思ったんだけど、実際にもそういうことってされてるよね・・・
シュワちゃんの映画はどれもスッキリして好きです。
よかった!

Oh my god! if there was really TV program like this...
kowai!!!
In this movie, TV could control people. I thought that actually it's happening in real life...
they can control what they show us... even though it's not true.
his movie always make me feel good.
it was good!!

スタートーーーーー!


1 comment: