Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, November 20, 2012

映画を見ました「Carrie(キャリー)」


好きでした!
でも、キャリーがかわいそうでかわいそうで、ブルーになります (ノ_;) ウルウル…
何、こんな人生・・・ 
なんでみんなキャリーに意地悪なの!!!
リメイク版がクロエ・グレース・モレッツで公開予定と聞きましたが、キャリーにはかわいすぎる気がしますっ!!!
とにかく、私が好きなタイプの映画でした。

I liked it!!!!
but I was hurt for Carrie...
what her life... why everyone is ijiwaru to her!!
I'm really sad for her.
I heard there will be remake version with Chloë Grace Moretz.
but I feel she is too kawaii for that.
anyway, it was cool!!


No comments:

Post a Comment