Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, November 25, 2012

映画を見ました「Juno(JUNO/ジュノ)」


いい映画でした。
ジェイソン・ベイトマンがまた素敵で優しい役を演じてましたね(・∀・)
でもでも。。。後であんな事になるて、あんなのが旦那だったらどうしよう。。。
ジュノは難しい選択をしたけど、あれで良かったのかもね?
良かったです。好きです。

I liked it!
Jason Bateman was doing again nice and kind parson.
but after some point... doshiyo if my husband was like that!!!
Juno took a difficult choice... but maybe it was good?
It was a good movie.


No comments:

Post a Comment