Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, November 11, 2012

映画を見ました「Young Adult(ヤング≒アダルト)」


彼女がちょっとかわいそうでした。
でも、うん、特別な存在の人って言うのは、人から気にされるんだよね。
いい意味でも、悪い意味でもね。
何でもない人の事は、全く気にしないんだから。
私は好きでした。

I was sad for her.
but yes, because you are someone special, people care about you in good way or even bad way.
if you are nothing, people don't care at all.
I liked it.

No comments:

Post a Comment