Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, November 4, 2012

映画を見ました「Rain Man(レインマン)」


とてもいい映画でした。
私は前から自閉症に興味があったので、この映画もとっても面白かったです。
自閉症の人たちがどう感じて何を思っているのかに、興味があるんです。
とくにサヴァン!
ダスティン・ホスマンはすっごい上手に自閉症を演じていてびっくりしました。
本物みたいだった。
チャーリーとレイモンドがどんどん仲良くなっていって、すごくかわいかったです。
もっと二人のことを見ていたかったです。

I really liked it.
I'm interested in these people from before, so it was interesting for me.
I like to know how they feel things and what they are thinking.
Dustin Hoffman was really doing well an autistic.
it was like really he is an autistic. I was surprised.
it was kawaii that Charlie and Raymond became closer and closer.
I wanted to watch more about them.

かわいい二人。

No comments:

Post a Comment