Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Friday, November 16, 2012

映画を見ました「Source Code(ミッション:8ミニッツ)」


すごい面白くていい映画でした!
この映画監督は「月に囚われた男」もやってたって読みました。
あの映画もすごく大好き!!!!!
コルターについてはちょっと悲しい気持ちになったけど、ラストも良かったと思います。

It was really cool and interesting.
I read that this movie director did also "Moon".
I really liked it too!!!!!
I felt sad for Colter but I liked ending too.

No comments:

Post a Comment