Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, November 8, 2012

映画を見ました「Psycho(サイコ)」

映画を見ました「Psycho(サイコ)」
1960年という古い映画ですが、私は好きでした。
なんか2つのストーリーが1つの映画の中にあった感じがしました。
初めはマリオンについてなんだけど、マリオンがノーマンに会った後はすっかりノーマンの話になっていく、そんな感じでした。
私はノーマンの方に興味があったので、もっと彼について細かく知りたかったな。
いい映画でした。

I liked it!
I felt there were two stories in this movie.
at first I thought it was about Marion but after she met Norman, it became about him.
I was more interested in Norman.
I wanted to know more about him.
it was cool!

No comments:

Post a Comment