Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, November 11, 2012

映画を見ました「eXistenZ(イグジステンズ)」


これはね、結構面白い映画だったと思います。
そうね、確かにそのうち現実かゲームの中かわからなくなるような、そんな事も起こりそうです。
でもでも、それにしてもこれはちょっとグロテスクでした(笑)
まずゲーム機が気持ち悪っ!!!!そしてゲームの中の世界が恐ろしく汚くて寒い・・・
行きたくなーい!!!!
ま、でも好きでした(笑)
よかったです。

It was an interesting movie.
yeah, I think it's possible that someday you don't understand if it's real life or inside game...
but it was a little grotesque.
first, that game console was gross... and inside the game was looking like dirty and cold.
I really don't want to go!!!!
but I liked it :)

こんなコントローラーいじりたくないっす・・・(;´∀`)


No comments:

Post a Comment