Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, December 23, 2012

映画を見ました「A Christmas Story(日本未公開)」


昨日のクリスマス映画はこちらでした。
Ralphieはすっごく個性的でかわいかった♪
あんなに一つの物が欲しくて、そのためにいろんな事をして、可愛かったぁ(・∀・)
あー、でも、あのモールにいたサンタには絶対会いたくないですね(笑)
良かったです。

Yesterday's christmas movie was this.
He was really cute and unique!
It was cool he want one thing that much.
He was doing many things for that. It was cute.
ah, but I don't want to see that santa at mall... lol
it was cool.

No comments:

Post a Comment