Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, December 26, 2012

映画を見ました「It's A Wonderful Life(素晴らしき哉、人生!)」


今年最後のクリスマス映画はこちらです。
とっても素敵ないい話で、すごく好きでした。
初めのあたりはちょっと展開が遅すぎる感じがしましたが、途中からすごく面白くなりました。
時々人生にがっかりさせられる事があって、もう頑張れないと思うけど、この映画で「努力は報われる」という事を、再び信じる事ができました。
本当にすばらしい映画です。

Our last christmas movie this year was this!
It was wonderful story. I really liked it.
At beginning I felt a little slow but after some point became really interesting.
some times i was disappointed of life and feel I can't stand anymore...but i could believe "Your effort will be rewarded." by this movie.

No comments:

Post a Comment