Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, December 20, 2012

映画を見ました「Scrooged(3人のゴースト)」


今日のクリスマス映画はこれでした。
良かったです(・∀・)
これは現代版「クリスマスキャロル」みたいな映画だって聞いたんですが、まずクリスマスキャロルをね、知らないんです、私。。。
何にも知らないのね、私。
そのうち読んでみます。
なんか、クリスマスには必ず奇跡が起きるようですね!!!
私にもクリスマスの奇跡が起きますように!!!
いい映画でした。

Today's christmas movie was this.
I liked it!!!
I heard it's like modern version of "A Christmas Carol" but I didn't know that story.
I should read that story someday.
It seems always there will be miracle on Christmas.
I hope i can get something miracle too!!!!
It was good.

No comments:

Post a Comment