Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, December 18, 2012

映画を見ました「Home Alone 2(ホームアローン2)」


昨日の夜見たクリスマス映画はこれです。
たぶん・・・今回はやりすぎでしたね(笑)
でも、やっぱりケビンが一人で観光したり、ホテルを取ったりアイスクリーム沢山食べたり、高いホテルのサービスを受けたりってのは、かわいかったです(・∀・)

Yesterday's christmas movie was this.
I think... this time it went too far!! lol
but it was still cute that he was doing sightseeing, taking hotel room and eating lots of ice cream, getting expensive hotel service... :)

No comments:

Post a Comment