Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, December 13, 2012

映画を見ました「Home Alone(ホームアローン)」


今日のクリスマス映画は、ホームアローンでした。
(・∀・)イイネ!!
久々に見たので、懐かしく感じちゃいました。
みんなが意地悪するから、初めはケビンがとってもかわいそうでした。
でも、一人になった後のケビン超かわいかった (*´Д`*)
一人でシャワー浴びてローション付けてー、買い物に行ってー、クリスマスツリーの準備してー、強盗と戦って!!!
とっても好きな映画でした。

Today's Christmas movie was this.
coooool!!! hehehe
It was since long time, so I felt nostalgic.
At first I felt he is poor because every one was so mean to him!
but after he became alone, he was really cute.
he was taking shower and put on some lotion, shopping in supermarket, preparing Christmas tree, and fighting with robbers!!!
I really like it!

No comments:

Post a Comment