Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, December 9, 2012

映画を見ました「The Santa Clause(サンタクローズ)」


今日からクリスマスに関する映画を見始めました。
クリスマスに向けて気持ちを高められそうです(・∀・)
今日見た映画、すっごく好きでした(たぶんちょっと子供の心がないと楽しめないと思いますが)。
彼の胸の音をお医者さんが聞いた時、鼓動がサンタの音楽のリズムだった所がすごい好きでした(笑)
夢を見ているような映画で、とっても素敵でした ..:゚*:・

Today we started to watch movies about Christmas.
Then we can feel Christmas is coming!!!
I really liked this movie (maybe to enjoy it you need to be a little child inside you).
I liked his heart beat was Santa Claus music. lol
It was like I was dreaming.
it was suteki :)

No comments:

Post a Comment