Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, December 4, 2012

映画を見ました「Mimic(ミミック)」



映画を見ました「Mimic(ミミック)」
あまり好きじゃありませんでした・・・
意味不明っていうか、説明不足のものが多すぎ。
つじつま合わなすぎ。
これはいい映画とは言えない、って感じでした。

I didn't like it so much.
many things were not ok.
the most I felt not ok was about the kid.
there was no explanation...
anyway it was not cool.

No comments:

Post a Comment