Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Wednesday, September 26, 2012

映画を見ました「Assault on Precinct 13(アサルト13 要塞警察 )」




My rating 6.6

かっこいい映画だったと思います。
あの女の人が殺されたときはすっごいびっくりした。。。だって重要人物なんだと思ったから。
でも、JakeとBishopの関係はなんだかかっこ良かったです。
エンディングも好きでした(・∀・)

It was cool!
I was shocked when that woman was killed... I thought she will survive...
but, I felt relationship of Jake and Bishop was kakkoi.
I liked ending too.

No comments:

Post a Comment