Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, September 11, 2012

映画を見ました「Basic Instinct(氷の微笑)」


良い映画でした。ちょっとセックスばっかり出てきすぎたけど(笑)
キャサリンは色気たっぷりで、ニックはそれを拒否できなかったね。
確かにすごい綺麗で魅力的だった!
彼女が「殺人はタバコと同じでやめられないのよ・・・」って言ったの怖かった...でもこのセンテンス好きでしたw
ニックがベスを壁に押し付けて強引にキスしたシーンはかなりエキサイティングでした(笑)

It was good! but there were so many times sex... lol
She is using her sexual charm and he couldn't reject it.
yes, she was beautiful and attractive.
she said "killing is like smoking, you can't quit..." .
that was scary but I liked it.
ah, I liked the part that Nick pushed Beth on the wall and kissed her wildly.
that was exciting!!! haha! lol

No comments:

Post a Comment