Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Tuesday, September 4, 2012

映画を見ました「Jennifer's Body(ジェニファーズ・ボディ)」


My rating 6.2

Poor Needy, she did nothing but she lost everything...
it was funny and strange because Jennifer became evil but she came Needy's house and talked how she became evil.
it was sad Needy's boyfriend didn't believe her, then it happened...
it's sad she lost every thing but at least she could revenge to that rock band. yokatta!
IMDb rating is low but it was good I think.
I liked mood and music too.

ニーディは何もしてないのに全てを失ってしまって、かわいそうでした。
ちょっとおかしかったのが、ジェニファーが悪魔になったのに、ニーディの家に行って、世間話みたいにどうして悪魔になっちゃったかを話していたところ(笑)
ニーディの彼が、ちゃんと信じてあげなかった為にあんなことになってしまったのも悲しかったです。
ニーディが全部失ってしまったのは悲しかったけど、あの悪いロックバンドに仕返しできたのは良かったね!
IMDbのレートはすごく低いけど、結構良い映画だったと思います。
映画の雰囲気と音楽も好きでした。

No comments:

Post a Comment