Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Saturday, September 8, 2012

映画を見ました「Funny People(素敵な人生の終り方)」


My rating 6.7

楽しい映画でした。
私の好きな俳優がたくさん出ていたので、さらに楽しめました。
ジョージは有名人でお金持ちで面白いけど、本当の友達もいなく、家族にも気にかけてもらえず、かわいそう。
でも、アイラと出会えてよかったね。
アイラは本気でジョージのことを気にかけてくれていたから。
あー、アメリカのコメディアンのところは、もっと英語がぺらぺらじゃないと大変でした・・・
文化の違いもあるかも?
とにかく、ハッピーエンドだったし、いい映画でした!

It was fun!
There were many actors I like then it was more fun :)
Poor George, he is famous and rich and funny but he has no real friend, family... no one really care about him.
but yokatta he got Ira.
He really care about him. He was kawai I felt.
Many things happen, then finally he got a real friend Ira.
ah, there american comedian part, I really needed to understand more English.
anyway it was happy end, and it was good.

No comments:

Post a Comment