Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, September 3, 2012

映画を見ました「Vacation(ホリデーロード4000キロ)」


My rating 7.4

they want to go somewhere and during on the way there many things happen.
it was that type of movie and we like it!!
it was kowai that family and cousin...
anyway, that much many things happen, it must have been more fun than Walley World!

目的の場所に行く途中、色んな事が起きる。っていうタイプの映画です。
michanも私も好きなジャンルです。
あのいとこと家族がちょっと気持ち悪くて怖かった(;´∀`)
とにかく、こんなに色んな事が起きた旅だから、きっとウォーリーワールドより楽しかったよね。

No comments:

Post a Comment