Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, September 9, 2012

映画を見ました「Saw(ソウ)」


My rating 6.5

この映画は見たことがあったし知っていたけど、IMDbでの評価がかなり高かったので、もう一度チェックしたくなって見ました。
そんなにいい映画だったか確認したくてね!
2、3とかはよく思い出せないんだけど、ただグロくなっていっただけなのを覚えています。
その点これはまだストーリーもあったし良かったかな。ま、すでにかなりグロいけどw
あの後2人がどうなったか考えると怖いです。
あ、あとあの人形も気持ち悪いよね・・・

We both knew this movie but we wanted to check it out again because rating on IMDb was so much high than we thought.
We needed to check if it was that much cool.
I forgot story of saw2 and 3 but I think only this one was good and others were just gross...
this one was already gross... but there was story, so it was good.
I wonder after that they became what... kowai...
ah, that doll was kimochiwaru too...

No comments:

Post a Comment