Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Sunday, September 16, 2012

映画を見ました「Dawn of the Dead(ゾンビ)」


楽しいゾンビ映画でした(笑)
ショッピングモールに住んでしまおうと決めたのは良かった!何でもあるしね。
ただ、モールからゾンビを排除してるときに、一人が噛まれてしまったのが悲しかった。
なんであのバッグがそんなに重要だったのかね・・・
死に際に「戻ってこないようにがんばるよ・・・」と言ったのがとても悲しかったです。
あーーー、悪い人たちがモールに乗り込んできたのがすごいむかついた!!!
うまくいってたのに、そのせいでゾンビが中に入ってきちゃって、しかもまた一人噛まれちゃったし!!
(`ε´#)
音楽がコメディ映画みたいだったのはちょっと面白かったです。

IIt was a fun zombi movie!
that was cool they decided to live inside mall.
there was every thing!!
just I was sad about the man who became zombi first.
why that much he needed his bag... inside mall, there was everything...
I was sad when he was dying he said " I'll try to not come back...".
ahhh it was annoying these rogues bother them.
because of them, zombi came inside again and other one of them became zombi!!!
not cool :(
i felt funny that music was like a comedy movie.

No comments:

Post a Comment