Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, September 6, 2012

映画を見ました「Taken(96時間)」


My rating 8.2

これはすっごいかっこいい映画でした。
10分か15分くらい見ただけで、これがすごい映画だってわかるくらいでした!!
見たらわかってもらえると思うんだけど、いちいちかっこ良かった。
ほんと、いちいち(笑)
特に好きだったのが、「GOOD LUCK」って言葉を翻訳させて相手を見つけ出し、「絶対見つけるって言っただろ?」って言ったシーン。
かっこ良かった!!!
これを一人でやり遂げたところもすごかったです。
とってもかっこいい映画でした♪

It was awesome!!!!!!!!
He was super cool!!!!!
After 10mins or 15mins, you can already understand it will be really cool.
I can't explain well but many small things were really kakkoi!
I liked that he find him by making him translate the word "good luck".
then he said "I told you I'll find you" to him.
I felt really kakkoi!!!
He did all those difficult things by himself for his daughter.
It was a cool movie :)

No comments:

Post a Comment