Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Monday, September 10, 2012

映画を見ました「District 9(第9地区)」


これはとても興味深い映画でした。
ドキュメンタリー番組チックに作られていたところも好きでした。
彼があんなことになっちゃったのはちょっとかわいそうでした。
宇宙人が虫みたいだったのはすごい気持ち悪かった・・・でも子供エイリアンはかわいかった(・∀・)
あの宇宙人が「3年かかる」って言ったとき、彼が殴っておいてっちゃったところは残念な気持ちになりました。
うまくいきそうだったのに!
そして最後は・・・えーーーーー、3年後についてが映画化されることを期待してます!!!!!!

It was an interesting movie.
they did it's like a documentary TV and I liked it.
I was sad for him... he was not lucky...
these aliens were gross because they look like insect... but that small one was kawai.
I was sad he punched him and left him when that alien said "it will take three years"...
if he didn't do that, maybe it went better their plan.
oh no, I hope there will be movie about three years later!!!!

No comments:

Post a Comment