Cochan and the City へようこそ(・∀・)

Welcome to Cochan and the City!
音楽家のフランス人michanと一緒に暮らす、ナースの私のBlog。
料理やお菓子作りも大好き♪毎日映画生活始めました(・∀・)

Thursday, September 20, 2012

映画を見ました「The Faculty(パラサイト)」


このタイプの映画を私が好きだったなんて!!
多分『遊星よりの物体X』を見てからかな?
状況は同じ。。。寄生するタイプのエイリアンのせいで、仲間も信用できない。。。
あのコーチが校庭で雨を浴びてたのがすっごい気持ち悪かった (・ω・ ;)
あーそれと、他の人に寄生エイリアンを移すとき、耳から入っていくのがキモかった。。。
ま、ハッピーエンドでよかったです!!

I didn't know I like this kind of movie!.
I think since I watched "The Thing"...?
the situation was same... you can't trust anyone because of parasite alien.
It was gross the football coach was getting water on the ground...
also when the alien go to another human by their ear... X(
but it was yokatta happy ending!!

No comments:

Post a Comment